fredag 30 januari 2009

1. Nattmarknaden!

2. Badar i the Lagoon (man kan inte bada i havet pga farliga maneter vid stranderna).

3. Marre turist med nya solhatten =P Varken jag eller Sanna visste forresten att det ar regnsasong nu, sa solen ser vi inte mycket har uppe i norr...forhoppningsvis mer soder ut.






















Nu ska jag ata och sen kolla en nattklubb, imarrn har vi bokat en 2 dagars dyktur med overnattning pa bat. Vi har aven hyrt undervattenskamera =)
Kram pa er! (Bilderna blir inge bra om jag roterar dem, i alla fall inte pa den har datorn, sa det far ni gora sjalva)

2 kommentarer:

  1. gaaaah lyyyx..ser varmt ut! Avis jag e! La familja hälsar / Doff

    SvaraRadera
  2. Hej Marianne! det såg molnigt ut. Jag skulle oxå vilja bada i en sådan bassäng det såg roligt ut!Varför badar du med solglasögonen på? de var väldigt fina! Jag saknar dig! Kram Klara

    SvaraRadera