onsdag 21 januari 2009

Så var det onsdag..

Tjo!
När jag ändå går i väntans tider ska jag lägga upp en
synvilla här! Ser ni först en ung eller gammal kvinna?
Det kan föreställa båda =) Jag kommer ihåg att jag var farcinerad av den här bilden redan när jag var liten och såg den för första gången!

6 dagar kvar nu! Idag är jag fortfarande sjuk och hemma från jobbet. Det verkar vara ett virus. När jag var hos läkaren i Nacka forum i morse passade jag på att inhandla det sista till resan. Vet inte hur allt ska få plats, det är så mycket. Om jag ska ha allt blir det nog inga kläder..och det vore ju synd. Får nog stryka en del när jag väl ska packa på riktigt. Jag hittade sandaler idag , på coop för 100 kr. Nåt att börja med i alla fall så köper jag nya där nere, det är verkligen inte säsong här.

Imorgon kör brorsan upp (igen), håller alla tummar för honom. Kul om han hinner ta körkort innan teoriprovets 2 månaderna går ut och innan han blir 20 år (på måndag).

Jag ska nog lägga upp ett foto över hur det ser ut på golvet i mitt hus, det är ett antal saker där som ligger och väntar på sin dom. Och Marre som har sån beslutsångest över vad som ska bort..vi får se hur det går =)

4 kommentarer:

  1. Cool man, cool
    //susen

    SvaraRadera
  2. Lycka till på din lååååånga resa....kommer att
    följa med ( på bloggen )
    Var så säker!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Välj kommentera som "Namn" om ni inte vill att det ska stå "Anonym sa"... /Marre

    SvaraRadera
  4. hej hopp... kul det ska bli för dig att resa så länge, är inte ett dugg avundsjuk :P .Kul att du ska blogga om resan... ha det bra så hörs vi... kram kram

    SvaraRadera