söndag 19 april 2009

Hong kong!

Hej!
Nu ar jag i Bangkok men tankte lagga upp lite foton fran Hong Kong (som i princip ligger i China men inte ar en del av china utan helt sjalvstandigt)!

Jag och Sanna akte linbana upp till en JATTE Buddha och besokte en fiskeby.
Vi gick aven runt pa stan o titta i affarer och en kvall sag vi en haftig ljusshow pa andra sidan vattnet.

Just nu vantar jag pa en tjej, Katrin, som jag traffade i Nya zeeland, imarrn ska vi till Chang Mai i norra thailand med natttag och gora en trekking pa tre dagar. Bade till fots, pa elefant och pa flotte pa en flod. Det regnar ibland for det borjar bli regnsasasong har, hoppas det ar molnigt nar vi vandrar men inte regn (da det ar 32-36 grader i skuggan)! Hehe..

Just nu har jag lyxat till det med fint hotell med stort harligt svalt rum och pool. Men det blir billigare boende resten av vistelsen har sa man kan fa helt okej singel/dubbelrum for 100 kr per natt o person. Till skillnad fran t.ex. nya zeeland da man betalade 100-150 kr for att dela ett s.k. dorm med 5-9 andra personer o da ingick inte frukost (som det alltid gor har)!

Har tagit en full bodymassage i Hong kong och en fotmassage har igar (30 kr) och idag tankte jag ta en ryggmassage eller pedikyr. Ska ra om mig sjalv ordentligt helt enkelt nu nar jag har rad!

Kram pa er























Haha!















Fin bat i alla fall bland all misar







Inte sa bra byggstandard!





























mm Sushi!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar