måndag 13 april 2009


FIJI! Sa relaxed var det och harligt! Har kommer ett urval fran fotona jag tog dar!
Det haftigaste jag gjorde var ett vrakdyk men det finns inga bilder pa. Det var ett paradis men tyvarr var anda stranderna inte sa bra som jag hoppades. Jag och Sanna var pa 4 oar under 9 natter. En dag var riktigt regnig men i ovrigt var det himla harligt vader=)
Hong kong nasta och sen Thailand 25 dar, hem kommer jag runt den 13 maj och jobbet borjar jag 18e! Kram pa er dar hemma































































































































































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar