tisdag 31 mars 2009

Bay of islands + bottlenosed dolphins


Nar jag skriver detta ska jag till Fiji imarrn, har varit i NZ en manad, en riktigt aventyrlig och rolig manad! Hoppas aka tillbaks hit i framtiden nan gang, definitivt!!


Underbart vader var det pa batutflykten!
En av alla underbara oar, jag och nagra till fran baten tog en promenad upp for nagra kullar, det var bara det att det aven var maassor med far dar (sheep), NZ har mangdubbelt fler far an manniskor hehe! Sa mina skor luktade sadar lagom gott efter, men har gjort rent de nu =)












Ser ut som flipper!!! Dessa delfiner ar storre an de jag simmade med forut, de har ar 2-3 m och dusky dolphins som jag simmade med i maangder tidigare ar "bara" 1-1,5 m typ!







































Snygg va, bilderna ar i omvand ordning igen..har ar jag fore snorklingen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar