tisdag 3 februari 2009

Inte mycket hander just nu

Jag har flygit till Brisbane (igar tisdag) pga bussar som var installda fran cairns pga oversvammade vagar.

Jag ar solbrand och vantar pa att det ska bli battre...har aldrig varit sa brand i ansiktet, t.o.m. svullen. Larde mig en laxa pa en gang, underskatta inte australiens sol!

Nar jag kanner mig battre ska jag ga pa australian zoo..det ska va riktigt ballt, aven om instangda djur inte ar nat jag gillar egentligen. Men har hort att de har det bra och att de flesta djuren har stora ytor att ga omkring pa. http://www.australiazoo.com.au/
Tankte aka runt en dag med farjan som gar langs floden ocksa och titta pa stan. Kan va mysigt.
Bara for att jag ar brand ska det vara sol idag, om det va massa moln skulle jag kanske vaga mig ut och kolla runt lite. Men som sagt, ligger lagt idag precis som jag gjorde igar.

Cheers mate =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar