torsdag 26 februari 2009

Byron bay mm

Byron Bay! Jag bodde i en tipi o motte de harligaste eng tjejerna som jag hangde med i 5 dar =)




















Yamba! Min forsta surflektion, riktigt kul..klarade att sta i slutet. Surfa lite mer dagen efter..stolt.



















Wohoo!


















Vi matade pelikaner!













Underhallning!










Kareoke!












Sydney idag! Harbour bridge!










Operahouse!



















Fint stalle vid manly beach










Manly beach, dar ar jag nu i 2 dar...sen ska jag bo i sydney city!
kram pa er alla
Internetcafeet stanger nu sa hinner inte skriva mer












2 kommentarer:

  1. NICE! Ser alltid lika vamrt ut, längtar hem till snö/slask sverige me 0 grader kanske? Grymt som faan att du klarade surfa! De ska va skitsvårt, även jämfört me snow/skateboard...så kom hem så får ja se dig skata sen, nu när du kan surfa ;) / Dof

    SvaraRadera
  2. fasen vad härligt marvel!

    verkar vara västa hiten!

    vi har varit precis där, bakgrunden på min dator är just nu är från manly, samma ställe där du står (med shelley beach i bakgrunden).

    Puss,
    maja

    SvaraRadera