måndag 9 mars 2009

Nya Zeeland

Sista kvallen i Sydney med fest!

Jag Stepfi och Sophie
Underbar sjo i Nya Zeeland =)









Christchurch, stor kyrka pa cathedral square



Jag, Sofie och Julie fran Danmark hangde ett tag i Christchurch!








Haftiga snackor som ser ut sahar nar man polerar dem!



Svart sand, det var haftigt!








Salar..med samma farg som bergen.


















Stor vattenfallsfors


























Har bor jag idag vid Franz Josef och vantar pa att ga pa glaciaren imarrn, det ska bli en tuff heldag.







Jag badade!















Det gjorde aven dessa svenska killar, men i en insjo..havet ar jattekallt.
















Pancakerocks

































Maskeradparty! Alla skulle vara nat som borjar pa "P"





















































Ursakta bilderna ar i oordning. Har ar en sot wollabe




























Possums..lite halvfula

















Alla pa maskeraden kom inte med pa fotot, vi var over 90 pers.






















Jag lanade lite rekvesita da och da.















































Men var pippi med hjalp av piprensare for att halla upp flatorna. Vissa fran england kande igen mig medan vissa inte visste vem pippi var, well lite reklam skadar inte.
























Jag o Pocahontas (ocksa kallad Kate)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar